Bedre og mere professionel mødestyring
Hvis du har mulighed for det, anbefaler vi altid, at du anvender dit online kundeområde til din mødestyring, da du som mødeleder kan opnå mange fordele. Du logger på dit online kundeområde ved at bruge din deltager- og mødelederkode øverst på denne side under ’Log ind’.
Før mødet
Når du forbereder dig til dit telefonmøde, har du mange muligheder i dit online kundeområde. Hvis det er dit første telefonmøde, er det vigtigt, at du udfylder dine mødeindstillinger efter behov. Det er også væsentligt, løbende at opdatere dine mødeindstillinger, så de er tilpasset dit næste telefonmøde.
Gem link på dit skrivebord – Du kan oprette et link til dit skrivebord, så du let kan komme ind på dit online kundeområde. På ’Min side’ under ’Værktøjer’ i venstre kolonne, skal du trykke på ’Gem link på dit skrivebord’.
Inviter dine mødedeltagere på sms, email eller kalender. Dette kan du gøre direkte via dit online kundeområde. Du har også mulighed for gratis at downloade vores Outlook Plugin, hvor du kan sende mødeinvitationer via Microsoft Outlook. Mailen vil så indeholde relevante informationer til dine mødedeltagere, såsom deltagerkode og det eller de telefonnummer, som deltagerne skal anvende for at deltage i mødet. På ’Min side’ kan du vælge, hvordan du ønsker at invitere dine deltagere. Under ’Inviter deltagere’ kan du vælge sms, email eller kalender. Ønsker du at invitere dine deltagere via Outlook, kan du downloade vores Outlook Plugin under ’Apps og Downloads’.
Mødeannonceringer ved deltager ankomst/afgang kan du f.eks. vælge at:
- Få afspillet en tone, når mødedeltagerne ankommer eller forlader mødet.
- Få afspillet deltagernes navn, når mødedeltagerne ankommer eller forlader mødet.
- Have lydløs ankomst og afgang (Dette kan specielt være en fordel ved møder med mange deltagere, da det kan virke forstyrrende med en tone eller navneannoncering, såfremt der er nogen, der tilslutter sig eller forlader mødet, mens mødet er igang.)
Find ’Mødeindstillinger’ under ’Min konto’ øverst i højre hjørne i kundeområdet.
Har du behov for online præsentation i forbindelse med dit telefonmøde?
Så kan du med fordel downloade vores skærmdelingsprogram Glance i dit online kundeområde under ’Apps og Downloads’ på ’Min side’. Hvis ikke du kan finde Glance under ’Værktøjer’ på ’Min side’ i kundeområdet, skal du først have Glance aktiveret på din konto. Kontakt vores kundeservice på (+45) 70301011 eller support@telefonmoeder.dk, og vi vil sørge for, at skærmdelingsprogrammet aktiveres hurtigst muligt.
Internationale mødedeltagere? Hvis du som mødeleder har internationale deltagere, kan du finde de internationale numre på dit online kundeområde her. Du har også mulighed for at markere de ønskede numre og få dem sendt direkte til din email eller mobiltelefon. Hvis du benytter vores outlook-plugin til mødeindkaldelse bliver dine udvalgte numre automatisk inkluderet i mødeindkaldelsen.
Under mødet
Undervejs i mødet har du som mødeleder mulighed for at tage fuld kontrol og skabe et godt overblik over mødet via online mødestyring.
Overvåg telefonmødet online
Når du er logget ind på dit online kundeområde, kan du overvåge opkaldet online. Udover at få et godt overblik over dine deltagere giver det dig også nem adgang til følgende funktioner:
- Se hvem der deltager i mødet.
- Optage mødet, så du kan downloade eller aflytte lydfilen efterfølgende.
- ’Mute/ unmute’ alle eller enkelte deltagere.
- Låse mødet når du ikke ønsker, at der er flere, der skal kunne deltage i mødet. Dette giver større sikkerhed ved fortrolige møder.
- Afholde ”spørgsmål/svar”. Med denne funktion kan deltagerne markere, hvis de ønsker at stille et spørgsmål. Som mødeleder kan du åbne og lukke for deltagerne således, at det kun er den, der stiller spørgsmål, der har mulighed for at tale.
- Afholde afstemninger.
- Ringe op og tilslutte nye deltagere til mødet.
- Afslutte opkaldet for alle eller enkelte deltagere.
- Følge med i mødets starttidspunkt, varighed og antal deltagere.
Find ’Overvåg opkaldet online’ under ’Værktøj’ på ’Min side’.
Efter mødet
Du kan altid gennemgå dine tidligere telefonmøder på dit online kundeområde.
Hent lydfiler fra dit telefonmøde – Hvis du har optaget dit telefonmøde, kan du downloade lydfilen, bestille en transskription eller aflytte filen under ’Alle optagelser’.
Se dine tidligere telefonmøder – På dit online kundeområde har du mulighed for at se alle dine tidligere telefonmøders varighed og omkostning. Du har også mulighed for at få overblik over det enkelte møde. Du kan blandt andet se, hvem der deltog i mødet, og hvor meget det kostede for den enkelte deltager. På ’Min side’ under ’Aktivitet’ kan du se dine tidligere telefonmøder, og under ’Alle aktiviteter’ kan du se nærmere på det enkelte møde.